Email marketing

Marketing je za uspešnost vašega podjetja pomemben. Ampak imate različne vrste marketinga in lahko se odločite samo za eno možnost ali pa kar za več različnih. Kakorkoli že je pa res uspešen email marketing. Veste, da veliko ljudi uporablja email in tako jih lahko dosežete res veliko. Prav tako na tak način dobite veliko novih strank, ki pa seveda lahko postanejo tudi stalne, kar je še boljše. Po spletni pošti boste pošiljali nekaj novic o tem kaj vi počnete in redno tudi obvestila o vaših novostih.

email marketing

Email marketing pa ne bo deloval, če se ga ne boste znali lotiti na pravilen način. Najprej je seveda pomembno, da obveščate že vaše obstoječe stranke. Potem pa je najboljše narediti seznam emailov od ljudi, ki jih bi morebiti vaše storitve utegnile zanimati. Zato si je potrebno vzeti kar nekaj časa, da bo seznam kot mora biti. Ni vse v tem, da boste vi kar vsem pošiljali emaile, ker je velika možnost, da več kot polovica od teh ljudi sploh vašega maila ne bo odprla, kaj le da bi si ogledali kaj ponujate. Prav tako lahko gre tudi vaša pošta pod vsiljeno in tja notri spet ne bo noben gleda. Zato pa sem rekla da email marketing pri veliko podjetij sploh ni uspešen, ker se tega ne znajo lotiti na pravilen način.

Je pa še tukaj tudi pomembno da v vsaki mail vstavite vsaj ime naslovnika. Tako bo le ta imel neki boljši občutek in bo vedel, da je to namenjenu njemu. Tudi večja možnost je, da bo email odprl in si ogledal kaj ponujate. Potem pa mora biti samo besedilo tudi privlačno, da bo pa izbral tudi vašo storitev ali kaj kupil od vas, če kaj mogoče prodajate. Email marketing bo samo na tak način uspešen, kar si pa tudi vi želite.